First of all I want to welcome my new readers! And to thank all of you, new and old readers of my blog, for reading it! i am so glad that you like it and so aswell comment and even follow it! This entry isn't much about my outfits but more about photography. I love photography; as a form of art, as a hobby,as much as everything.. photogaphy is something more than images that you see and say "how beautiful".Photography is memory, which takes you back in a define time.It's sadness, happiness, embarass, it's laugh, it's everything. You see, photography captures moment of our life that can be important and once we'll see it in the near future, will remind us of those times.
Prima di tutto vorrei dare il benvenuto ai miei nuovi lettori! E vorrei ringraziarvi tutti, sia nuovi che vecchi lettori del mio blog, perchè lo leggete! Sono così contenta che vi piaccia, che commentiate e che addirittura lo seguiate! Questo post non è incentrato sui miei outfit ma per di più sulla fotografia. Io amo la fotografia, come forma d'arte, come hobby, come tutte le altre cose.. La fotografia è qualcosa più di un'immagine che guardi e dici "Com'è bello", la fotografia è un ricordo, che ti riporta indietro in un tempo determinato; è tristezza, felicità, vergogna, risate, è tutto. La fotografia cattura momenti della tua vita che possono essere importanti e una volta che la riguardi, ti ricorda quei tempi.
Ok enough drama haha! Anyway i am not a good photographer. Booo! yeah i know. The pics are taken by my brother who is the real photographer and then i edit the pics in the way i like. no rules then. So i am just a photography lover ;)
Ok basta con questa dramma haha! Cmq non sono una buona fotografa. Le foto sono scattate da mio fratello che è il vero fotografo poi io modifico le foto nel modo che mi piace. Quindi niente regole. Quindi sono solo un'amante della fotografia ;)
Do you like reading books? [fashion magazines do not count ;) haha] Today i finished reading "Lessico famigliare" (sorry I can't find the title in english) written by N. Ginzburg. It's a book assigned by my italian teacher. And just for the fact that i had to read for school, I hated it!
Vi piace leggere i libri? [le riviste di moda nn contano ;)] oggi ho finito di leggere "Lessico famigliare" scritto da Ginzburg. Direi tanto che l'ho odiato! Già per il fatto che era un libro da leggere per la scuola..